5/9 - 17 DAGAR!

Idag har jag faktiskt vart så duktigt att jag har pluggat körkortsteori :) Läser om omkörning på landsväg för tillfället, det är ju så många onödiga saker som står där, sånt som redan är självklart liksom, typ "du får inte köra om när du har mötande trafik" NÄHÄ ?! Den som kom på det måste vart redigt smart ;) så det är inte så kul men måste ju göras..
Ska snart gå ner och ta mig nått att äta innan jag avlider av hunger ;P sen ska jag lägga näsan i boken igen, och försöka hinna läsa klart det här kapitlet idag :)

Ikväll tror jag bestämt att jag ska träffa Stefan, han har lovat mig att vi ska se på hitta nemo(A) hihi ska bli mysigt, har inte sett den på hur länge som helst ! :$


Vissa människor är helt otroliga ! ;o



/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0