3/9 - 19 DAGAR !

Igår kväll efter att Erika och jag vart på maxi så hade jag tänkte att jag skulle kolla på so you think you can dance, efter lite mer än en timma så somnade jag. Vaknade runt halv 5 i soffan med tvn på och lampor tända:$ La mig i sängen och somnade om. Gick upp kvart i 8 igen och gjorde mig i ordning, men tiden gick väääldigt fort så fick lite bråttom till skolan.
Dagen började med fysik och religion sen lunch i ca 2 timmar.. Har dock insett att religion är väldigt intressant:) vid ett började lektionerna igen, svenska, samhäll och kemi ! YES..
När jag kom hem vid halv 5 väntade Dora på att jag skulle göra slingor på henne, nu är vi äntligen klara och det blev väldigt fint :) 

Det är inte så lätt att förstå sig på er ska ni veta !




Elvira <3 Erika
Elvira <3 Erika





/ E

Kommentarer
Postat av: EriKa

Du och Jag <3

2009-09-13 @ 03:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0