26/9 - 09

Nu är min krog-oskuld, som Linnéa så fint uttryckte sig, borta! Var där igår, vi hade planerat en lugnt hemma kväll men Linnéa fick spratt och ville ut , så på den vägen vart det. Himlans rolig kväll! :D hihi
Sandra har vart här en sväng idag, vi har vart duktiga flickor och pluggat matte! Nu sitter jag här och borde duscha och fixa mig så jag kommer i tid till josefin, men jag orkar inte är så slöö..:( men ah måste väl ta mig i kragen snart !
Ikväll blire Krogen med mina sötisar! ska bli så himla kul !:D vi ska först till josefin och förfesta lite sen blire Mastis tror jag bestämt:)
nej nu måste jag faktiskt hoppa in i duschen om jag ska hinna med allt:D
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0