22 Oktober

Torsdag.
Skolan började med 75 min fysik B, YES liksom! I slutet av lektionen säger
Lars (vår lärare)  - vi ses i eftermiddag på matten.
Vi  - nej, vi har ingen matte idag.
Lars  - på fysiken då.
Vi  - vi har ju precis haft fysik?
Sen religion med Liv där vi som vanligt inte gjorde nånting, rätt bra lektioner ändå :) sen lunch och håltimme, sen svenska med Werner. Lite mer effektiv lektion än religionen. På samhällen gjorde vi nutidkryss, det gick mindre bra om man säger så ;p Dagens sista pass Kemiprov ! WIIIE. men det fick nog bra tror ja:)
Sen har jag bara suttit här och kollat lite på tv, så nu ska jag gå och plugga lite kemi samt äta och gå ut och gå har jag tänkt mig:)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0