18 Oktober

Igår vaknade jag borta av att mitt alarm ringde :$  sen ringde pappa och berättade när dom skulle komma och hämta mig, så det var bara att hoppa ur sängen och slänga i mig lite frukost. Övningskörde till Karlstad med mamma, pappa och Annica. Vi skulle kolla på folkrace, Annicas man var nämligen med och tävlade, dock loosa han. Såg Mattias från roomservice och Jörgen jönsson. Efter ca 3 timmars folkrace var vi rätt så trötta och kalla så vi bestämde oss för att åka hemåt, av en ren slump hamnade vi på bergvik en timme typ.(A) hittade ett par guldleggings, en blå tisha (som Johan skulle sagt;>) och en annan tröja, Väldigt nöjd med mina fina inköp:)




Väl hemma så lagade vi mat, pratade och kollade på tv. Jag fick med mig Erika till maxi och som alltid när vi går till dit så får vi med oss godis hem:$ ytterst knepigt !
En hel trevlig dag och kväll tillsammans med mamma,pappa och moster slutade i katastrof... :(
Blir helt ledsen bara jag tänker på det, hur kan du va så egotrippad?! Jag förstår verkligen inte.. Mormor är gammal kanske är dags att inse det. Det går inte att bara köra med henne hur som helst.. Hon orkar inte lika mycket som hon gjorde förr. INSE



Det är bara för mycket just nu, jag går i bitar !

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0