13 Oktober

Feber idag med, Usch va det är tråkigt att vara sjuk! Jag klättrar på väggarna här hemma, är så rastlös! inte bra att missa 2 dagar i skolan, men kan ju inte gå dit med feber.. :/
och så all denna skit, som gör så att man bara vill försvinna genom jorden! Känns bra att vi ska till Universiteter och va där onsdag-fredag, så man slipper skolan. Det hade vart så Jäääääävla synd om en viss människa annars, för jag är inte glad, och det jag fick veta idag gör ju inte det hela bättre direkt !
Det räcker med drama och bullshit nu tack ! Orkar verkligen inte mer ! behöver ha det lugnt och fridfullt ett tag nu!

Jag älskar dig Sandra Sonesson! Du&jag föralltid gumman! Vi fixar det här tillsammans<3


No, you'll never be alone
When darkness comes I'll light the night with stars
Hear the whispers in the dark
No, you'll never be alone
When darkness comes you know I'm never far
Hear the whispers in the dark
Whispers in the dark




/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0